Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

Παρασκευή 15 Ιουλίου 2011

Ερωτήσεις-Απαντήσεις

Πρίν λίγες μέρες είχα μια συζήτηση με έναν από τους αναγνώστες του GreekBugies τον Γιάννη. Μου έκανε κάποιες ερωτήσεις και τις παραθέτω παρακάτω μαζί με τις απαντήσεις που το έδωσα(σημείωση: η δημοσίευση των ερωτήσεων γίνεται έπειτα από συνεννόηση με τον αναγνώστη ).

-Καλησπέρα σκέφτομαι αυτές τις μέρες να πάρω ένα budgie .Είχα πριν τρία χρόνια ένα για δυο βδομάδες, την τελευταία όμως μέρα έκατσε στο χέρι μου, το έβγαλα από το κλουβί και δεν έφευγε αλλά την άλλη το βρήκα νεκρό! Θέλω να βρω ένα μικρό σε ηλικία και αρσενικόμπορείτε να με βοηθήσετε; Υπάρχουν και άσπρα χρώματα;

Αγαπητέ Γιάννη, αυτή την στιγμή δεν έχω κάποιο νεογέννητο budgie να σου δώσω γιατί είχα κάποια προβλήματα με τα ζευγάρια που έβαλα για ζευγάρωμα και δεν γεννήθηκε κανένα. Από που είσαι ; παρακολούθησε της αναρτήσεις του Blog μου (γίνε αναγνώστης),αν κάποια στιγμή, ευελπιστώ μέσα στο μήνα, αποκτήσω νεοσσούς θα το μάθεις από τις αναρτήσεις μου και αν ενδιαφέρεσαι ακόμα για υιοθεσία με ενημερώνεις. Γενικά ότι απορίες έχεις μπορείς να μου στέλνεις Mail και θα σε βοηθήσω όσο μπορώ. Όσον αφορά την ερώτηση σου για τα άσπρα Budgie ναι υπάρχουν και ονομάζονται "αλμπίνο" όπως όλα τα πουλιά που τους λείπει το γονίδιο του χρώματος στο φτέρωμα τους. Σπάνια γεννιέται ένα αλμπίνο και ακόμα πιο σπάνια θα το βρεις σε pet shop.

-Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση! Διάβασα το blog όλα τα άρθρα σχεδόν και είναι φοβερά συγχαρητήρια !! Βασικά εγώ ενδιαφέρομαι μόνο για μικρό, αν δε βρω θα περιμένω από τα δικά σας αν πουλάτε κάποιο!! Τώρα αν μπορείτε θα ήθελα να μου πείτε επειδή μένω σε πολυκατοικία κάνουν πολύ θόρυβο! Και το χειμώνα ζουν έξω η όχι;

Το χειμώνα δεν πρέπει να τα αφήνεις έξω, αυτά είναι πουλιά που στην άγρια μορφή τους ζουν σε ζεστό και εύκρατο κλίμα. Εγώ το χειμώνα τα έχω πάντα σε εσωτερικό χώρο. Γενικά κάνουν φασαρία αλλά αυτό δεν είναι κανόνας, υπάρχουν ζευγάρια που δεν ακούγονται καθόλου όλη την μέρα και άλλα που ξεσηκώνουν την γειτονιά. Μην το σκέφτεσαι καθόλου όμως, δεν κάνουν περισσότερη φασαρία από τα χελιδόνια και τα περιστέρια που υπάρχουν στις γειτονιές μας. Αφού δεν βιάζεσαι λοιπόν, παρακολούθησε το Blog και όταν θα έρθει η ώρα θα διαβάσεις αν έχω νεοσσούς.

-Σκέφτομαι για αρχή να πάρω ένα ώστε να το ημερέψω σιγά σιγά! Γενικά άμα έχετε χρόνο πείτε μου τι θα πρέπει να προσέχω σχετικά με τα budgie!

Για να το ημερέψεις θα πρέπει αρχικά να πάρεις ένα μόνο του, κατά προτίμηση αρσενικό, έτσι ώστε αν τα καταφέρεις να πάρεις στην συνέχεια και ένα δεύτερο θηλυκό και αυτό θα μάθει πιο γρήγορα από το αρσενικό(θα το μιμείται ). Θα κοιτάξεις το παπαγαλάκι που θα πάρεις να είναι μικρό σε ηλικία, να είσαι πονηρός με τον μαγαζάτορα. Όσο πιο νέο τόσο λιγότερο θα δυσκολευτείς , να αρχίσεις από νωρίς να το βγάζεις από το κλουβί για να πετάει μέσα στο δωμάτιο. Υπάρχουν πολλοί τρόποι και μέθοδοι για να το εκπαιδεύσεις, φρόντισε και πάρε ένα βιβλιαράκι ή παρακολούθησε κάποιο blog που μιλάει πιο συγκεκριμένα για την εκπαίδευση.

 
Design by Petras | mail me to arpetr@gmail.com