Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

Τετάρτη 20 Ιουλίου 2011

4o αυγό!

Δεν ξέρω αλλά πολύ την χαίρομαι αυτήν την γέννα. Έχω ελπίδες για πολύ ωραία χρώματα.σήμερα όπως ήταν αναμενόμενο γεννήθηκε το 4ο αυγό. Τα 4 αυγά για μένα είναι ο ιδανικός αριθμός.Είναι η πρώτη γέννα της θηλυκιάς και θα ήταν καλύτερο για αυτή να μην γεννηθούν πολλά για να μπορεί να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις των νεοσσών.Αναμένοντας λοιπόν τις εξελίξεις, συγνώμη που ακόμα δεν έχω αναρτήσει φωτογραφίες.

2 σχόλια:

Kiki Aposeki είπε...

Καλησπέρα!!! Να σου ζήσουν τα κουκλιά!!!! Εγώ πάλι που τα λατρεύω αλλά φοβάμαι να τα πλησιάσω γιατί έχω ένα τεράστιο θέμα με τις αλλεργίες...!!!

Greek Budgies είπε...

Kiki σε ευχαριστώ πολύ.Τι είδος αλλεργίας έχεις;Για το θέμα των αλλεργιών το έχω ψάξει, απλά δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο. Αν είσαι αλλεργική στα πουλιά-πούπουλα υπάρχει διαδικασία "αποαλλεργικοποίησης" απλά είναι χρονοβόρα και ανάλογα την αλλεργία και ενέσιμη.Επομένως έχω καταλήξει στο ότι δεν αξίζει κανείς να το κάνει.έχεις άλλα κατοικίδια;;

 
Design by Petras | mail me to arpetr@gmail.com