Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012

Ερωτήσεις - Απαντήσεις





Καλησπέρα, μόλις πήρα δυο παπαγαλάκια budgies ζευγάρι αλλά απο διαφορετικά petshop το καθ'ένα. Η θηλυκιά δεν γουστάρει τον αρσενικό.Τους έχω βάλει φωλιά και βραστό αυγό ,αυριο θα τους πάρω και λίγο καναβούρι μπας και πυρώσω τον αρσενικό. Τι άλλο να κάνω δεν ξέρω.Θα τα βρουν ποτέ; ή να του πάρω άλλη θηλυκιά; θέλω να κάνουν αυγουλάκια.. πες μου σε παρακαλώ τι να κάνω...

Όλες οι πράξεις σου είναι πολύ σωστές, μην ανησυχείς καθόλου.θα τα βρούνε στην πορεία και θα γίνουν ζευγάρι.Ίσως όμως βιάστηκες να βάλεις φωλιά.πρέπει να περάσει λίγο διάστημα απο την στιγμή που τα αγόρασες ώστε να εξοικειωθεί το ένα με το άλλο. Κάνε υπομονή και θα δείς αποτέλεσμα.να έχεις το κλουβί σε εσωτερικό χώρο ώστε η μείωση της θερμοκρασίας που αρχίζει να γίνεται αισθητή αυτές τις μέρες κυρίως τα βράδια να μην τα αποτρέψει να ζευγαρώσουν.

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλησπερα με λενε δημητρη μαλλον εχω προβλημα με τα παπαγαλακια μου..πως μπορω να ανεβασω φωτο;εχει πανω απο το ραμφος ενα σαν νυχι σαν δευτερο ραμφος.

Ανώνυμος είπε...

Καλησπερα μην κανεισ τετιο πραγμα! δν κανει καλο το καναβουρι! μου το εχει πει εμπιροσ εκτρωφεασ
κ τα μπαντζι σο ποσω χρονον-μυνων ειναι πρεπι απο 6-7 μηνων κ πανω πρεπει να τα βαλεισ να γενισουν ιδαλοσ η θα κανει κακο η θηλικια στα μωρα

Ανώνυμος είπε...

κ κατι αλο πρεπει να τα κανεισ διατροφη οπωσ φρουτα η οτιδυποτε αλο διαβασε σε φορουμ τσ ιστοσελιδασ αλα κ σ αλεσ υδαλοσ αν δν τα κανει διατροφη θα γενισουν αλα! μπορει να μην ειναι υγιεσ

Ανώνυμος είπε...

κ κατι αλο το αβγο να το βρασεισ 10-15 λεπτα γτι αν το βρασεισ πιο λυγο ιπαρχουν ουσιεσ π θα βλαψουν το παπαγαλακι σου

Unknown είπε...

και συνεπωσ το δεξει ειναι θιλικο<ειμαι ο ανονημοσ π εγραψε τα παραπανω

Ανώνυμος είπε...

Παιδιά εγώ έχον ενα ζευγάρι.ΕΙναι 7μηνων τους βάζο κάτι πρότεινες για να γενισουν.είνΙ καλό?τορα ειναι επΟχή που γενουν έτσι?

Ανώνυμος είπε...

Επηδη ο αρσενικός δεν κοντευη γιαυτό εβαλα προτεινες

 
Design by Petras | mail me to arpetr@gmail.com