Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

Ερωτήσεις-Απαντήσεις

Με λένε Κοσμά και μόλις σήμερα αγόρασα ένα παπαγαλάκι και θα ήθελα αν μπορούσες να μου δώσεις κάποιες βασικές πληροφορίες. Δεν εμπιστεύτηκα ιδιαίτερα τον καταστηματάρχη, δεν μου φαίνετε να γνωρίζει ιδιαίτερα πολλά πράγματα για τα ζώα που έχει στο μαγαζί του. Σου στέλνω κάποιες φωτογραφίες της μικρής μου πετούμενης φίλης (από το κατάστημα μου είπαν ότι είναι θηλυκιά) και θα ήθελα να μου
πεις, αν μπορέσεις βέβαια, το φύλο της (αν είναι λανθασμένο και τελικά είναι αρσενικό το παπαγαλάκι), την ηλικία της και αν θέλει καθάρισμα ο χαλινός της. Ευχαριστώ πολύ και περιμένω απάντηση σου!


-Γειά σου Κοσμά, το παπαγαλάκι σου είναι όντως θηλυκό, να σου ζήσει, φαίνεται μια χαρά από τις φωτογραφίες που μου έστειλες, είναι σίγουρα μεγαλύτερο από ενός έτους άρα μπορείς και να το ζευγαρώσεις. Να του πάρεις και ένα αρσενικό για παρέα. Ο χαλινός της φαίνεται μια χαρά εσυ φρόντιζε απλά να έχεις το κλουβί καθαρό.









 
Design by Petras | mail me to arpetr@gmail.com